1394-01-31 06:04
6556
61
13509
مراسم عقد در جوار گلزار شهدای گمنام؛

تصاویر/ ازدواج دو فعال رسانه ای گلستان در تپه نورالشهداء گرگان

در تاریخ 29 فروردین ماه يك زوج فعال رسانه ای استان گلستان در ابتکاری زیبا مراسم عقد خود را در جوار گلزار شهدای گمنام تپه نورالهشدا گرگان برگزار نمودند.

به گزارش گلستان ما ، ماریه البرزی مدير خبرگزاری دانشجو در استان گلستان و محمد اسماعیلی مدير وبلاگ معبر سایبری فندرسک هدف خود را از برپایی مراسم عقد در جوار شهدای گمنام استعانت از این عزیزان و برکتی که شهدا در زندگی شان خواهند آورد بیان کردند.

گلستان ما برای این زوج رسانه ای آرزوی خوشبختی و موفقیت در تمامی مراحل زندگی را دارد.

golestanema4

golestanema4

golestanema4

golestanema4

golestanema4

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گالیکش

این برادر چرا کراوات زده ؟

0
0
پاسخ
1394-01-31 03:10
گلستانی

سلامتبریک صمیمانه به هر دو عزیز بزرگوار .در ابتدای سال 94 و در آغازین روز از ماه رجب خبر بسیار خوبی بود .کار ارزشمندی که مراسم عقد خود را در جوار شهدای گمنام برگزار کردند ، بسیار پسندیده است .انشاالله خوشبخت و سعادتمند باشند .

0
0
پاسخ
1394-01-31 03:41
م. مهدوی

امیدوارم این دست مراسمات ساده ، معنوی و بسیار ارزشمند الویی باشد برای همه جوانان ایرانی ، گلستانی و گرگانی .من هم تبریک میگم و آرزوی سعادت و خوشبختی برای این دوستان دارم .

0
0
پاسخ
1394-01-31 03:44
امید

مشکل مملکت ما افراد متحجری مثل تو هستند. تا وقتی افکار تو و امثال تو در جامعه باشه به هیچ جا نمیرسیم. توی این همه زیبایی کراوات رو دیدی (که البته اون هم زیباست). خداوند همه شما و بنده رو به راه راست هدایت کنه. به دو زوج جوان تبریک میگم و آرزو می کنم که در کنار هم پیر بشن.

0
0
پاسخ
1394-01-31 03:50
احمد

تظاهر کردن یعنی همین دیگهاجرای مراسم عقد در کنار شهدای گمنام با ظاهری غربیاسلام رو بد نام نکنید آقای اسماعیلی

0
0
پاسخ
1394-01-31 03:53
حسن

همین آقا بود هی دم از ولایت و رهبری میزد پس چرا کروات زده؟ واقعا که همین اول زندگی تسلیم خواسته خانم شد؟ اااااااچه کنیم دیگه کار به سر مرد میادامیدوارم خوشبخت بشن

0
0
پاسخ
1394-01-31 03:58
علمدار

سلاممن هم به اين زوج جوان اين پيوند رو تبريك مي گم و اميدوارم در تمام مراحل زندگي موفق باشند

0
0
پاسخ
1394-01-31 04:07
سید بت شکن

با سلام تبریک تبریکانشالله در زیر سایه امام زمان (عج) خوشبخت باشیدوبلاگ اهل دل گنبد کاووس - سید علی کریمیانا

0
0
پاسخ
1394-01-31 04:15
مامان

چقدر ....احتمالا هم خواسته رسانه ای شه هم چندین سکه بگیرهحالا چندتا سکه گرفتی آقای کرواتی!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-01-31 04:31
محمد

با سلام خواهشن ازش سئوال کنید کروات زده یا نه چون واقعا با هم جور در نمیاد

0
0
پاسخ
1394-01-31 05:00
راحله

من هم این پیوند مبارک رو به این دو بزرگوار تبریک میگم امیدوارم در پناه حق و زیر سایه امام عصر (عج) سالیان سال در کنار هم زندگی خوبی داشته باشند.

0
0
پاسخ
1394-01-31 05:32
رضاپور

به آقای داماد بفرمایید اگر مقلد حضرت آقا هستند معظم له کراوات را حرام میدانند .آقای داماد در ابتدای زندگی نباید فعل حرام انجام میدادند .

0
0
پاسخ
1394-01-31 06:24
خاندوزی

تبریک میگم به این زوج جوان که بهترین انتخاب رو برای مکان عقد داشتن این روزها که همه عروس خانوما دنبال سفرهای عقد آنچنانی و مراسمانت مجلل هستند در عین سادگی و زیبایی مراسم شون رو برگزار کردند امیدوارم خوشبخت بشین و جوان های دیگه هم از شما یاد بگیرند .از گلستان ما نیز برای انعکاس این خبر زیبا تشکر می کنم همیشه نباید دنبال تخریب باشیم انعکاس زیبایی ها هم وظیفه یک خبرنگاره /

0
0
پاسخ
1394-01-31 07:18
نعيم

دم خروس يا قسم حضرت عباس كدوم رو باور كنيم چه جمع نقيضينيه اينجا كراوات كه مظهر تمدن غربيه در كنار مقبره شهداي گمنامي كه حاصل شيطنت هاي همين غربي هاي بوده ...البته خوب ديگه آدم تا چه حد مي تونه مثبت باشه ...

0
0
پاسخ
1394-01-31 07:40
ناآشنا

سلام اقایانی که ادعای کار فرهنگی دارند میشوند کراواتی غربی.احتمالا هم كسی نباید از ایشون انتقاد کنند زیرا همه رو به باد ...میگیرند که قبلا نشان دادند نسبت به یک بنده خدایی که در تجمع اصولگرایان با حضور حاج اقای تقوی برگزار شد خاطر نشان کرد. متاسفم .انشالله خوشبخت بشوید.

0
0
پاسخ
1394-01-31 07:48
نعيم

راستي يادم رفت كه بگم وظيفه هم بود كه بگم خيلي خيلي مبارك باشه ايشالا ...براي هر دوشون آرزوي سلامتي و خوشبختي دارم از خدا

0
0
پاسخ
1394-01-31 07:48
جویای حق

خطاب به منتقدین کراوات زدن آقای اسماعیلی :مقام معظم رهبرى مى‏فرمايند: به طور كلي پوشيدن كراوات و ديگر لباس‏هايي كه پوشش و لباس غيرمسلمانان محسوب مي‏شوند به طوري كه پوشيدن آنها منجر به ترويج فرهنگ منحط غربي شود جايز نيست,نکته : ایشان دقیقا کاری فرهنگی کردند. چرا ؟ چون افرادی که خودشان را از شهدا دور می بینند با دیدن این عکس به این نکته فکر میکنن که همیشه ریش دار ها و یقه بسته ها به شهدا نزدیک نیستند و خود آن ها هم که ظاهر غربی دارند می توانند به شهدا نزدیک شوند.متاسفانه دوستان دلسوز بجای تشویق آقای اسماعیلی به انتقاد می پردازند و این نشون از دید کم این عزیزان هست.

0
0
پاسخ
1394-01-31 09:05
طاهاط

سلاماون عزیزانی که به کراوات ایشون گیر دادن لطف کنن خودشون اول یه کار درست فرهنگی در جهت ترویج ازواج آسان و با معنویت انجام بدن بعد بیان به یه چیز کوچیک گیر بدن.در ضمن حضرت آقا کی گفتن حرامه ؟ گفتن اگه ترویج فرهنگ غرب باشه جایز نیست. ایشونم که ترویج فرهنگ اسلامی کردند. متاسفانه بعضی ها فکر میکنن شهدا فقط برای بچه مثبت ها هست و برای بقیه نیستند.بسیار سپاس

0
0
پاسخ
1394-01-31 09:12
رضا

سلام خداوكيلی كارهای فرهنگی يعنی اين .معروف شدی ولی...

0
0
پاسخ
1394-01-31 09:19
محمد

پاسخ :آنچه كه در اسلام حرام است اين است كه مسلمان خود را چه از نظر پوشش و چه از نظر آرايش شبيه كافران و به نشانه هاي غيرمسلمانان درآورد كه هركس او را با اين پوشش و آرايش ببيند وي را جزو آن ها بشمارد و چون در حال حاضر بستن كراوات و امثال آن در عرف جامعه ما شبيه شدن به فرهنگ غير اسلامي و به خصوص غرب مي باشد اين موضوع از مراجع استفتا شده و آنان اين گونه پاسخ داده اند.حضرت آيت الله خامنه اي : علي الاحوط از پوشيدن كراوات اجتناب شود.حضرت آيت الله سيستاني : استفاده از كراوات اگر مستلزم مفسده باشد حرام است.حضرت آيت الله وحيد خراساني : آنچه كه تشبه به كفار باشد جايز نيست.حضرت آيت الله مكارم شيرازي : بهتر است از كراوات استفاده نشود و اگر جنبه اشاعه فرهنگ كفار را داشته باشد اشكال دارد.آيت الله فاضل لنكراني (ره) : بهتر آن است كه مسلمانان از مثل كراوات اجتناب كنند.حضرت آيت الله صافي گلپايگاني : سزاوار نيست مسلمين از كراوات استفاده كنند، بلكه احتياط ترك استفاده از آن است.حضرت آيت الله بهجت : جايز نيست.مأخذ: (مسائل جديد از ديدگاه علماء و مراجع تقليد ج1

0
0
پاسخ
1394-01-31 09:51
مهدی محمدی

آغاز یگانگی تان مبارک

0
0
پاسخ
1394-01-31 10:19
باقریان

مبارک باشه انشالله.زیر سایه صاحب ماه مبارک رجب و شهدای بزرگوار خوشبخت بشید انشالله و پرفروغ تر از گذشته در رسانه بدرخشید.در پناه مادر سادات

0
0
پاسخ
1394-01-31 16:15
محمود

امید جان کروات شرعا حرام است البته فکر کنم به جز معدود مراجع

0
0
پاسخ
1394-01-31 17:09
سایت شهدای شاخص کلاله

تبریک صمیمانه میگم به این زوج جوان:از طرف کلیه هنر جویان دوره آموزش وبلاگ نویسی شهرستان کلاله این انتخاب بسیار خوب برای شروع زندکی را به شما تبریک می گوییم .دوستان و عزیزان کجا بهتر از این مکان ، قبله گاه دل عاشقان این مرزو بوم .از گلستان ما نیز برای انعکاس این خبر زیبا تشکر می کنم سایت شهدای شاخص کلاله

0
0
پاسخ
1394-01-31 17:38
عباس

نفس کارشان ارزشی است ولی ایکاش بدون کروات می بود . انشاء الله بحق خون همین شهدای گمنام خوشبخت وعاقبت بخیر باشندآمین یارب العالمین

0
0
پاسخ
1394-02-01 02:18
طاها

در مورد ریشه ایرانی بودن کراوات گفته شده که در اوستا ۱۲ چیز را نیاز مرد جنگی دانسته‌اند که هشتمین آن کوئرس از ریشه کوئرت بود که در زبان پهلوی به آن گریوپان می‌گفتند و به روی زره بسته می‌شد.هم چنین در نقش رجب فارس نرسیده به نقش رستم ، که بنا بر نظر هرتسفلد مربوط به بابک، پدر اردشیر پاپکان می‌شود، کوئرت را بر دور گردن بابک به وضوح می‌توان دید که به روی زره بسته است. این پارچه پهن را بزرگان و سرداران سپاه به صورت پهن و پیش‌سینه‌ای استفاده می‌کردند و نمونه پهن آن در نقوش طاق‌بستان دیده می‌شود.[۶]نوئل مالکوم، پژوهش گر بریتانیایی، نیز در کتاب خود به نام "تاریخچه مختصر بوسنی" بر این باور است که کراوات نخستین بار از ایران در زمان ساسانیان به اروپا رفت. این ایرانیان پیروان مانی بودند و برای اینکه از دیگران متمایز نشان داده شوند از پارچه‌ای در جلوی پیراهن خود استفاده می‌کردند ولی در تاریخ معاصر توسط کرواسی‌ها به فرانسه برده شد و به دلیل تفاوت‌های زبانی، نام آن به کراوات تبدیل شد و به وسیله همسایه فرانسه یعنی انگلستان بیش تر مورد توجه قرارگرفت و به دنیا معرفی شد..

0
0
پاسخ
1394-02-01 04:07
حسن

این که شما میگید عذر بد تر از گناست

0
0
پاسخ
1394-02-01 05:23
حسن

یعنی آقای اسماعیلی بچه مثبت نیست؟

0
0
پاسخ
1394-02-01 05:24
بخوانید تا بدانید

شباهت بسیار زیاد "کروات" با علامت صلیب مسیحیان، این سوال را به وجود می آورد که آیا ارتباطی هم بین کروات و صلیب وجود دارد؟ و اصلا فلسفه ی کروات زدن چیست؟ از آنچه که در کتب تاریخی و مذهبی نوشته شده است بر می آید که در حقیقت کروات همان صلیب است که اینک به عنوان یکی از ارکان پوشش رسمی برای مردان (بالاخص خارج از ایران) به حساب می آید. ریشه ی زدنِ کروات به جنگهای صلیبی باز می گردد، به این صورت که در این جنگها مسیحیان به هنگام جنگ با مسلمانان، صلیبی را به خود آویزان و نصب می کردند و پس از فتح سرزمینهای اسلامی، از این صلیب ها به عنوان نماد پیروزی خود یاد می کردند(1). بعد از این جنگها، بدلیل نقش زیبایی که این علامات بر روی پیراهن جنگجویان مسیحی داشت، کم کم بصورت یک پوشش رسمی برای کل مسیحیان درآمد. سپس سران کشورهای غربی که مسیحی بودند _ و با تشویقهای پاپ زمان خود _ همگی از این علامت با آویزان کردن از یقه ی خود استفاده کردند و آنرا به عنوان یک نماد رسمی در آوردند.بعده ها این علامت بصورت "کروات" امروزی درآمد که بدلیل نفوذ گسترده ی غرب بر جهان، و نیز زیبایی ظاهری که داشت، دیگر به عنوان یک پوشش رسمی برای مردان سراسر دنیا و حتی کشورهای اسلامی مبدل گشت. در ایران نیز تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، علی رغم اینکه مردم همگی مسلمان بودند، از این پوشش استفاده می کردند و علت این کار نیز دستور رژیم دست نشانده ی غرب در ایران ـ یعنی رژِیم منفور پهلوی ـ در شناخت کروات به عنوان یک پوشش رسمی بود که در همه جا افراد را ملزم به استفاده از آن می کرد. پس از انقلاب، با تاثیری که اسلام بر شیوه ی زندگی مردم گذاشت، این نوع پوشش نیز از میان رفت و اکنون کمتر کسی را می توان یافت که با زدنِ کروات، در اجتماع حضور پیدا کند. اما هنوز هم تعداد معدودی هستند که در مراسم های عروسی و یا مهمانی های رسمی خود، از این علامت مسیحیان استفاده می کنند که به نظر می رسد، بدلیل اطلاع رسانی ضعیف در مورد این قضیه است و اگر مسلمانها از تاریخچه ی استفاده از آن آگاهی یابند، و به تاریخچه ی کهن سرزمین و مذهب اسلامی خود نگاه کنند، هرگز از آن استفاده نخواهند کرد.

0
0
پاسخ
1394-02-01 05:29
علی

سلام ورحمة اللهخوشم میاد که کسی کار به این ارزشمندی رو ندیده و فقط نیمه خالی لیوان یعنی کروات رو مشاهده کرده ما که به چنین افرادی میگوییم کوتاه فکرحکم کروات هرچه که هست باشد بمن و شما چهحتما می خواهید بگویید امر به معروف؟ شما خودت رو اصلاح کن بعدکار کار ارزشی بود و ان شاءالله بقیه هم یاد بگیرن نه اینکه ایراد بگیرن

0
0
پاسخ
1394-02-01 06:06
لطفا پاسخ دهید

1- چند نفر از این مدعیان منتقد به عملکرد آقای اسماعیلی مراسم خودشون رو در جوار شهدا برگزار کردند؟2- چند نفرشون به اندازه آقای اسماعیلی کار فرهنگی کردند؟3- چند نفرشون بعد از این عکس میخوان مراسمشون رو اینجا برگزار کنند؟متاسفانه افکار بسته موجب بعضی انتقاد ها میشه. مشکل حزب الهی ها همیشه این بوده اصل رو ول کردیم و به فرع چسبیدیم. درست مثل شهید آوینی که توسط بعضی بی خردان ممنوع التصویر شد بخاطر انتشار عکس یک جوان لبنانی

0
0
پاسخ
1394-02-01 06:40
m.bay

سلام به همه دوستان و تبریک به این دو زوج جوان انشالله زندگی خوبی داشته باشندو سعی شه چیزای خوب از این مراسم گفته شه نه که رفتید به کروباتش گیر دادید

0
0
پاسخ
1394-02-01 06:55
مریم

منتقدین محترم لطفا به این عکس ها نگاه کنید و بگوید آیا شما از شهید باکری و شهید دوران هم بالاترید ؟http://upload.tehran98.com/img1/lko0x3bhjkvhqxq9eh53.jpghttp://media.snn.ir/download/image/fazayemajazi/%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B1%DB%8C.jpg

0
0
پاسخ
1394-02-01 06:59
رضاپور

مریم خانم کسی نگفته ما از این شهدای بزرگوار بالاتریم اولا این عکسها مربوط به زمان طاغوت بوده ثانیا این جور که شما قضاوت می کنید این شهدا از مراجع تقلید و مقام معظم رهبری هم بالاتر می روند در حالی که آنها هم مقلد مراجع بودند نه آنکه مراجع بر اساس افعال آنان حکم کنند. کمی در نظر دادن دقت کنید لطفا"

0
0
پاسخ
1394-02-01 09:03
محسن

سلاممن با نظر این بنده خدا مخالفم متاسفانه دستم خورد به کزینه تایید نظر و یک مثبت به حرف ایشون دادم وازهمینحا اعلام می کنم مخالفم شدید،این چه وضعه حرف زدنه

0
0
پاسخ
1394-02-01 09:10
313

سلام.اول مبارک باشه.دوم کارشون خوب بود.سوم نظریات شخصی رو دخیل نکنیم. درسته همه ما مدعی تخصص درکار فرهنگی هستیم اما این دلیل بر اشتباه نکردن ما نیست. فتاوای مراجع مشخصه.چهارم اگه توی بوق و کرنا نمیکردیم که دو زوج ارزشی و فرهنگی و فعالین رسانه ای.... اگه اینها نبود کسی هم به کروات و غیره گیر نمیداد...وقتی اینطوری مانور میدین... و میخواین الگوسازی کنین ... کوچکترین مسائل با عناوین قابل توجه و دقته و البته بجا هم هست.پنجم شاید رسانه ای شدن این مطلب به این ترتیب مد نظر این بزرگواران نبوده که اینطوری بزرگنمایی کنید.شاید اصلا این تصاویر با کروات پخش شده که در عرصه رقابت تخریب بشن.(حسادت)شاید بازم برای اینکه خبر داغ داشته باشیم آبروی دیگران رو لحاظ نکردیم.میشد هم که تصاویر از زوایای بدون کروات توی سایتها گذاشته بشه.ونهایت: نکنه با نوع برخورد ما ... کسی که فعال رسانهای و فرهنگی بوده... علیه ارزشها و شهدا بشه خدایی ناکرده...نظر شخصی خودم: همت این بزرگواران در جشن اینچنینی جای احسنت داره... اجرتون با شهدا

0
0
پاسخ
1394-02-01 09:41
آذین

اون منتقد ها لطفا جواب سوال های لطفا پاسخ دهید جواب بده.لابد چیزی برا جواب دادن ندارین.فقط بلدین حرف بزنین.حضرت آقا نیاز به شعار دهنده ندارند. ایشون نیاز به افرادی مثل آقای اسماعیلی دارن تا کار فرهنگی کنن تا شماها که فقط دنبال تخریب هستین.

0
0
پاسخ
1394-02-01 13:38
مریم

[quote name="رضاپور"]مریم خانم کسی نگفته ما از این شهدای بزرگوار بالاتریم اولا این عکسها مربوط به زمان طاغوت بوده ثانیا این جور که شما قضاوت می کنید این شهدا از مراجع تقلید و مقام معظم رهبری هم بالاتر می روند در حالی که آنها هم مقلد مراجع بودند نه آنکه مراجع بر اساس افعال آنان حکم کنند. کمی در نظر دادن دقت کنید لطفا"[/quote]جناب رضاپور مراجع اکثر مراجع نگفتن حرام هست. حتی رهبر معظم هم فرمودند اگر ترویج باشد جایز نیست. جایز نیست کجا و تفسیر شما کجا.درضمن شما خودتون مراسم عقدتون کجا برگزار شد؟ شرط می بندم اصلا شهیدی در کار نبود. بجای تشویق تخریب می کنید. اسلام و انقلاب از دست افرادی افراطی مثل شما بسیار ضربه خورده است.

0
0
پاسخ
1394-02-01 13:58
یازرلو

[quote name="حسن"]این آقا بهتر از این به بعد مثل این عکسش اینجوری بیاد بیرونhttp://uupload.ir/files/gn0t_ashampoo_snap_2015.04.21_14h35m29s_002_.jpg[/quote]جناب آقای حسن بهتر بود بجای تصویر سازی دروغی از آقای اسماعیلی یه تصویر فرهنگی کار میکردی. ازون تصویر های فرهنگی که آقای اسماعیلی کار می کنن. فرق آقای اسماعیلی با امثال شماها اینجا دیده شد. ایشون به فکر کار فرهنگی هستن ولی شما کوته نگر ها به فکر تخریب. هروقت مثل برادر اسماعیلی یک کار فرهنگی درست انجام دادید بعد بیاید و انتقاد کنید.

0
0
پاسخ
1394-02-01 14:31
البرزی

متشکرم

0
0
پاسخ
1394-02-01 15:22
ماریه البرزی

بسم الله الرحمن الرحیمدر ابتدا تشکر می کنم از لطف و محبت همه بزرگواران با نگاه های متفاوتی که اثر همگی چه از نظر قوت قلب و چه از نظر دعوت به تفکر و چه از مناظر دیگه برای ما مثبت بود.بنده موافق رسانه ای شدن این اتفاق نبودم اما چند نکته دیگه توی این عکس بود که گویا از دید دوستان پنهون مونده مثلا نداشتن محاسن! نه برادر من نه برادرهای همسرم هیچکدام محاسن نداشتند در حالیکه طبق نظر مراجع تراشیدن ریش بنا بر احتیاط جایز نیست از طرفی بهتر است پیراهن مرد کمی بلند باشد یا حداقل روی شلوار قرار بگیرد مانند آنچه روحانیون می پوشند این مورد هم در عکس های ما رعایت نشده است موارد دیگری هم قطعا هست تازه این ها موارد ظاهریست علی ایجال امیدواریم با استعانت از این شهدا نور هدایت به قلب های ما بتابد و نجات یابیم امیدوارم همگی شما عزیزان هم اگر خبطی خطایی ( بنابر جایز الخطا بودن انسان ) دارید با تاسی از منش شهدا، توسل به ائمه اطهار و توکل به خداوند هدایت پیدا کنید و کنیم، ان شاالله

0
0
پاسخ
1394-02-01 15:58
ماریه البرزی

پی نوشت: اینکه برخی از دوستان در تصمیم گیری ها نظر تمامی مراجع رو لحاظ می کنند تا به اجماع برسند عالیه ! تفاوت ما در این بود که یک مرجع تقلید داشتیم که تنها مشروط به اینکه کراوات در حال حاضر ممکن است به معنای همبستگی با دشمن تلقی شود آن را جایز نمیدانسته اند و در این عمل که جزو اعمال وضعی است جایز نبودن به معنای حرام بودن نیست. با تشکر

0
0
پاسخ
1394-02-01 15:59
ستاره خاموش

میدونم حکم کراوات بستن چیه! ولی جان خودت این همه کامنت گذاشتن داشت.دوستان عزیز جای این خاله زنک بازی ها یه حرکتی تو این استان محروم انجام بدین.به خدا واقعا وضع استان خجالت آوره. و بحث روی یه نفر که یه کاری کرده (حالا ببخشید)

0
0
پاسخ
1394-02-01 16:24
محمد اسماعیلی

سلام. ابتدا تشکر می کنم از همه عزیزانی که تبریک گفتند.و همچنین عزیزانی که به کراوات بنده انتقاد داشتند.بنده این کراوات رو از عمد زدم. چون دوست داشتم در روز مراسم عقدم که یک کار معنوی بود کاری درخور جنگ نرم هم انجام دهم.جنگ نرم. درسته. حضرت آقا میفرمایند جذب حداکثری. یعنی فصل وصل نه فصل جدایی. جدایی که همین بچه حزب الهی ها با تیپ مخالفشون انداختن. و وظیفه من افسر جنگ نرم کم کردن همین فاصله و جدایست تابه حرف رهبرم جامع عمل بپوشانم.اکثر دوستان ظاهر رو دیدن اما از باطن کمتر حرف زده شد. و این درد ما بچه حزب الهی هاست. سطحی نگر هستیم. من فقط خواستم بگم شهدا برای یه قشر خاص نیستند. شهدا برای تمام قشر ها و تیپ ها و فکر ها هستند. و متاسفانه همین ما حزب الهی ها با عقاید خشکمون باعث ایجاد این فاصله شدیم. و کسی هم که قدمی برای کم کردن این فاصله بر میدارد تخریب می کنیم.من از تخریب نمی ترسم من از جهل می ترسم. جهلی که بجای نگاه به باطن به ظاهر می نگرد.ان شاالله خداوند به همه ما بصیرت عنایت بفرماید.محمد اسماعیلی نویسنده معبر سایبری فندرسک

0
0
پاسخ
1394-02-01 21:03
hasti

سلام اول تبريك ميگم ازدواج اين دو عزيز رو انشالله در پناه حضرت حق كنار هم خوشبخت بشندوم اينكه اين بحث هاي الكي چيه راه انداختيدمن كرماني هستم و شهر خودم و اقوام خودمو در نظر ميگيرمتو همه مراسم عقد و عروسي هامون داماد كروات داره يكي از دلايلش هم اينه كه چون بقيه هم كت و شلوار ميپوشنيه خورده داماد رسمي تر بنظر برسه و هيچوقت هم به جنبه غربي بودن و... نه فكر كرديم و نه اصلا همچين چيزي هستمثل اينكه بگيم ما از توليدات كشورهاي غربي استفاده نكنيمچون غربين و شايد مشكلاتي رو ايجاد بكنهيه خورده واقع بين باشيمهمش دنبال نباشيم كسي رو خراب كنيم همه ما مسلمانيميه هم عشق بورزيم

0
0
پاسخ
1394-02-02 04:37
سارلی

با سلام خدمت جناب اقای اسماعیلی عزیز عروسیتان مبارک دوست عزیزپیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگویمو زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنمآرزومند خوشبختی شما (سارلی)دانشجوی it ترم4 شاغلین

0
0
پاسخ
1394-02-02 06:32
ستاره خاموش

دوستانی که منفی دادن کار شما هست من یکی خدا وکیلی از کارهای شما دارم سرگیجه میگیرم .گلستان ما کراوات زدن ایشون یا نزدنش ربطی به مردم نداره ولی گلستان ما یه سوال هدف یه رسانه دقیقا چیه ؟ این دغدغه های اصلی استان ما ؟چرا در مورد فساد اداری نمینویسی و پارتی بازی فامیلی تو شهرهای کوچیک این استان ؟چرا نمیری دنبال سوژه های واقعی ؟چرا دنبال این نمیری که این جنگل گلستان رو کیا آتیش میزنند ؟چرا هیچ وقت مطالبات مردم رو نمیگی این جور تیتر ها تیتر زرده!چرا ؟؟؟حال ملت منفی بدین بدین ملت .ملت همیشه خواب و به خواب رفته!راستی بد نیست در مورد قاچاقچی های محترم آثار قدیمی که با این پول های باد آورده چه ها که صاحب نشدند هم بنویسی .نه این موضوعات حاشیه ای محض.الاعمال با النیات.متاسفانه تو این استان دلسوز نداریم دلم به حال استانم میسوزه!

0
0
پاسخ
1394-02-02 10:46
محمود

حالا دوتا آدم باهم ازدواج کردن مثل خیلی از ازدواج های دیگه ..اصلا نیازی به رسانه ای شدن نبود..بعدشم مراسم ازدواج خصوصیه چرا عکساشو منتشر میکنید آقایون !!!!!!!!!!!!!!!!!

0
0
پاسخ
1394-02-03 06:51
محمد

متاسفم واسه کسایی که هنوز بین حلالو حروم کروات موندن و غمگینم واسه گلستان که اسمش فقط گلستانه که هروز داره وضعش بدترمیشهو پس رفت میکنه و ماهم که فقط امید داریمو میگیم اره انشاا... درست میشه !

0
0
پاسخ
1394-02-03 08:47
مهدوی

چرا دیگه دلسوز داریم: شما خخخخخ

0
0
پاسخ
1394-02-03 10:50
مهرنوش

سلام ازهمه روشن فکرنماهامون خواهش میکنم به جای ایراد گرفتن به این و اون خودشونو بسازن . وبلاگ فندرسک یکی ازبهترین وبلاگ های جنگ نرم هست چند نفرتون کارفرهنگی میکنین فقط بذارنتون گیر بدین به این واون بسه توروخدا.حضرت علی علیه السلام می فرمایند: شما خار در چشم بقیه رو میبینین ولی شاخه در چشم خودتون رونه.

0
0
پاسخ
1394-02-03 12:55
آقای گلی

جناب مهدوی بخندین.این خنده شما ناشی از سطح فکر پایین شماست!میتوانم مثل کسان دیگر که موفق هستند به شما پشت کنم! و اصلا و ابدا به هویت چنین استانی کاری نداشته باشم مثل دیگران!!شما باشید ما هم هستیم دنیا به کامتان و در گمراهی خودتان آسوده! تا دلقک ها هستند جایی برای کار جدی نیست.گلستان ما فی امان الله

0
0
پاسخ
1394-02-03 14:16
سید مصطفی صادقی

با سلام خدمت آقا محمد اسماعیلی عزیز و بزرگوار ...داداش بهت تبریک میگم انشاالله خوشبخت بشین ...همه محمد اسماعیلی رو میشناسن و همه میدونن که آدم مخلصی هست ...من یه هفته با آقا محمد بودم و طی این مدت کوچیکترین حرکت بدی از این پسر ندیدم و از شخصیت والایی که داره خبر دارم ...خیلی خوشحالم از اینکه با یه همچین آدم بزرگی آشنا شدم هر چند که ما رو تحویل نمیگیره [عینک][عینک] داداش به حرف آدم های کوچیک که فکر کوچیکی دارن گوش نده چون هدفشون تخریب کردن افرادی امثال تو هستن ...بازم بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال زندگی خوب و خوشی در کنار همدیگه داشته باشین....یا حق

0
0
پاسخ
1394-02-05 14:07
سید محمد حسینی

با سلام و احترام به همهوتبریک صمیمانه به این زوج خوشبخت ، پیوندتان را با تقدیم هزاران گل تبریک میگم و زندگی پر از عشق و محبت را در سایه آقا امام زمان برایتان آرزو میکنم.

0
0
پاسخ
1394-02-08 06:22
با ظرفیت ..

با سلام ..تبریک میگم جناب اسماعیلی

0
0
پاسخ
1394-02-19 13:07
جواد هاشمی

آقای اسماعیلی تبریک اما کارت صدرصد اشتباهه و اینو هیشکی نمی پسنده شما که میخواستی اینکارو بکنی خواهشا با شهدا و دین مخلوطش نمیکردیاینا همش توجیه است بعضی به شب عروسی میرسن در مقابل بعضی چیزا کم میارند و حاضرند دست به عملی بزنند و بگند یک شب هزار شب نمیشه!بد کارشون رو توجیح فرهنگی روش بزارند شما بجای اینکار برو اینجور افراد رو واقعا هدایت کن و نه اینکه بیا نمایش مضحک و توجیح کار خودتو بکن!

0
0
پاسخ
1394-02-24 23:22

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.